אלונה פטיט – מאמנת מכון כושר בתל אביב
נעים מאוד
שמי אלונה פטיט ואני מאמנת כושר. מקיימת פגישות אימון כושר אישי או אימון כושר לקבוצות קטנות בסטודיו שלי או בסטודיואים שונים באיזור תל אביב.

עקבו אחרי

חדר כושר בתל אביב:

מכון כושר בתל אביב: החידושים בעולם הכושר

אז מה חדש במכוני כושר בתל אביב? המשיכו לקרוא ותגלו…

מכון כושר בתל אביב

כבר דיברנו רבות על כך שכמעט כל טרנדים בעולם הכושר בישראל מושקים תחילה במכוני כושר בתל אביב ורק אז "מתפזרים" בכל רחבי הארץ. כדי לעמוד בקצב הזמן ולהוביל את תרבות הכושר והאימונים, כל מכון כושר בתל אביב משתדל להביא ללקוחותיו את הדבר הגדול הבא: שיטות אימון חדשניות פורצות דרך, מכשירי כושר מתקדמים ויעילים במיוחד, שיעורי סטודיו טרנדיים, סדנאות וטיפולים אקזוטיים ועוד ועוד. המטרה היא לספק כמה שיותר כלים לקהלי מתאמנים צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, אלה שמתאמנים בשביל "הפאן" ואלה שרואים במכון כושר חלק משמעותי מאוד מהחיים.

בעולם הכושר, הגיוון והחידושים הינם בגדר החובה, וזאת מכוון שאצל רוב המתאמנים, השעמום הוא "האויב" מספר אחד של שגרת האימונים הקבועה. לכן, לא חשוב אם אתם מגיעים למכון כושר בשביל חוגי הסטודיו או כדי להתאמן במכשירים, תמיד כיף לגלות משהו חדש, מפתיע ומסקרן.

בחרתי עבורכם מספר שיטות אימון ושיעורי סטודיו חדשניים שמתקיימים במכוני כושר מומלצים בתל אביב.

מכון כושר בתל אביב: שיעורי סטודיו ואימונים אירוביים

אימוני יוגה

קשה להאמין שפעם אימוני יוגה נחשבו לתחום "אלטרנטיבי", לא "ידידותיים" למתאמנים בחדרי כושר. כיום, כמעט כל מכון כושר בתל אביב מציע מגוון אימוני יוגה מסוגים שונים: אימון נמרץ ודינאמי בו התנוחות מתחלפות במהירות (אשטנגה), אימון פיזי חזק (פאור יוגה), אימון משלב יוגה ופילאטיס ( יוגהלטיס) ועוד.

אימון אירובי

השילוב הפופולארי בין אימונים אירוביים ושיעורי מחול יצרו עבורנו שפע הזדמנויות לשרוף קלוריות וגם ללמוד לרקוד. תשכחו משיעורי ארובי משעממים, כיום אתם מוזמנים להתנסות בסגנונות ריקוד שונים, תוך כדי הפעלת קבוצות שרירים נרחבות וחיזוק סיבולת לב ריאה. השיעורים המומלצים בעיני הם: ניה, זומבה, ריקוד בטן אירובי, אירובי דאנס.

מי שמעוניין להוציא את העצבים תוך כדי האימון, מוזמן להתנסות באימונים מהסוג קיק בוקס, טרקינג או סייקלינג.

מכון כושר בתל אביב: עיצוב השריר ואימוני כושר

גם בתחום עיצוב השריר יש לנו מספר חידושים מעניינים: אימוני פיט בול למיניהם, תרגילים לחיזוק שרירים בבריכה בשיטת אקוואה ועוד.

שיטת LESS MILLS  לאימון עם משקולות. אימון חדש המשלב חיטב, שריפת קלוריות וכושר המתבצע בעצמאות משקולות מותאמות אישית.

אימון רצועות TRX – שיטת אימון חדשנית, אשר פותחה על ידי לוחמי יחידה קרבית בצבא ארה"ב. השיטה מבוססת על הפעלת כוח בהתנגדות למשקל הגוף באמצעות רצועות אלסטיות חזקות.

מכשיר  MAXUVIBE

אימון באמצעות מכשיר רטט (צלחת הטיה) המבוסס על טכנולוגיה חדשנית, מהדור השלישי של מכשירי MAXUVIBE. המכשיר המולטי פונקציונלי הזה מאמן קבוצות שרירים גדולות, תורם לגמישות המפרקים ומחזק שיווי המשקל.